Někdy se to povede, jindy to nemusí být úplně ono. Někdy prostě nevíte. Napište nám to. Recenze i diskuze si čteme, vyhodnocujeme je a snažíme se udělat to napodruhé lépe. Nebo prostě máme radost, že máte radost a není třeba nic měnit. Navíc to mají při nákupu jednodušší i ostatní - ví díky recenzím nebo diskuzním příspěvkům, do čeho jdou. Za tu chvíli času, kterou psaním příspěvků na náš web případně věnujete, proto fakticky moc děkujeme. Z recenzí neděláme velkou vědu, ale pro jistotu k nim pár slov napíšeme. Můžete jenom hvězdičkovat nebo se dlouze rozepisovat, můžete psát recenze registrovaní i neregistrovaní, s nákupem přímo u nás i u někoho jiného. Můžete si stěžovat i chválit. Neškrtáme, nemažeme, nevybíráme si. Ověřená vs. neověřená Protože jsme výrobce řady produktů s velkou distribuční sítí, rádi si vyslechneme váš názor, i když jste produkt zakoupili jinde. Stačí vyplnit formulář u daného produktu na našich stránkách. Věříme, že jste produkt skutečně vyzkoušeli, ale pro pořádek takové recenze viditelně označujeme štítkem Neověřená recenze. Pokud jste produkt zakoupili přímo u nás, do deseti dnů od převzetí zboží vám dorazí do e-mailu žádost o recenzi. Pokud se rozhodnete věnovat nám trochu času, vaše recenze se po odeslání zobrazí u zakoupeného produktu (zakoupených produtků). Tyto recenze viditelně označujeme štítkem Ověřená recenze. Pokud jste produkt zakoupili přímo u nás a využili jste k recenzi produktu službu Heureka, zobrazí se Vaše recenze nejenom na webu Heureka.cz u daného produktu, ale i na našem webu u daného produtku na základě uzavřené smlouvy mezi ALBI Česká republika a.s. a Heureka Group a.s. Takové recenze viditelně u produktu označujeme štítkem Ověřená recenze z porovnávače zboží. Recenze se u produktů objevují okamžitě, nepodléhají žádnému schvalovacímu procesu ani systému předběžné kontroly. Hvězdičky vs. slova U Albi můžete hodnotit jednoduše prostřednictvím hvězdiček nebo rozsáhleji formou textové recenze. Při hodnocení hvězdičkami můžete produktu přidělit hodnotu ve škále 0,5 až 5 hvězdiček. Na rozdíl od školního hodnocení je pro nás pětka nejvíc a o jedničky nebo půlhvězdičky moc nestojíme. Výsledné hodnocení produktů se počítá aritmetickým průměrem ze všech přidělených hodnot. V textovém hodnocení máte volnou ruku - stačí napsat jednoduché textové hodnocení pár slovy, ale můžete se rozšoupnout a přidat bodově i výhody a nevýhody produktu. Čím víc toho napíšete, tím víc se toho o produktu dozví i ostatní zákazníci ;-). Co by v recenzi ani diskuzi nemělo být (naše doporučení) Aby recenze nebo diskuzní příspěvky pomáhaly a měly smysl, držte se prosím následujících doporučení: nebuďte vulgární a neurážejte ostatní pravdivě popisujte vlastní zkušenosti s produktem, zbytečně nekopírujte cizí texty ani nevytvářejte duplicity hlídejte si soukromí, neuvádějte osobní údaje - ani svoje, ani třetích stran snažte se psát recenze či diskuzní příspěvky přímo k produktu - poskytněte ostatním relevatní informace k výrobku, nepište recenze nebo diskuzní příspěvky týkající se dopravy, platby nebo dalších služeb, které s produktem nesouvisí do recenzí nepište dotazy, ani zboží prostřednictvím recenzí nereklamujte - sdělte svou zkušenost s produktem, ale pro dotaz k produktu / reklamaci využijte diskuzi nebo naši Zákaznickou linku na e-mailu eshop@albi.cz či telefonu 730 800 720. Nařízení Evropského parlamentu o digitálních službách (DSA) Chceme, aby hodnocení i diskuze u našich produktů byly užitečné, férové a bezpečné pro všechny zákazníky. Proto plně respektujeme Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o digitálních službách (DSA) - najdete u nás jasná pravidla, otevřený přístup k moderování a kontaktní místo, na které se můžete kdykoliv obrátit. Kontaktní místo podle DSA Pokud máte dotaz ke svému příspěvku nebo k příspěvkům ostatních uživatelů nebo pokud chcete nahlásit nevhodný či nezákonný obsah, můžete nám napsat na e-mail dsa@albi.cz. Tento e-mail spravuje Zákaznická linka Albi a slouží jako kontaktní bod podle evropského Nařízení o digitálních službách. Moderování obsahu O recenze i diskuze se stará administrátor e-shopu. Vyhrazujeme si právo recenze či diskuzní příspěvky, které porušují pravidla nebo platnou legislativu, skrýt. Jejich text ale vždy uchováváme pro případnou kontrolu. V případě, že bude Váš příspěvek moderován, určitě Vám dáme vědět a samozřejmě budete mít možnost podat proti moderaci námitku. Jak nahlásit nezákonný obsah Pokud narazíte na recenzi nebo diskuzní příspěvek, který podle vás porušuje zákon (například obsahuje nenávistné projevy, šíří osobní údaje nebo jiný nelegální obsah), dejte nám vědět - napište na dsa@albi.cz, připojte odkaz na problematický obsah a krátce popište, v čem vidíte porušení. Vaše hlášení posoudíme bez zbytečného odkladu a dáme vám vědět, jak jsme postupovali. Zpráva o transparentnosti Na tomto místě budeme pravidelně v ročních intervalech zveřejňovat dle nařízení DSA Zprávu o transparentnosti se souhrnem, kolik příspěvků jsme v daném období moderovali, z jakých důvodů jsme je skrývali a jaká oznámení o nezákonném obsahu jsme obdrželi a jak jsme na ně reagovali. Osobní údaje Osobní údaje u recenzí i diskuzních příspěvků jsou vždy anonymizovány, poskytnutý e-mail slouží k spárování recenze s objednávkou. Případně na něj napíšeme, pokud vyhodnotíme, že si recenze zaslouží odpověď z naší strany. Více o ochraně osobních údajů poskytnutých při recenzování výrobků najdete zde.