Frosthaven: 4 319 Kč
Albi

Frosthaven

očekáváme 09.07.2025
Frosthaven je kooperativní desková hra, která vychází z prostřední a herních principů nejlépe hodnocené deskové hry světa, Gloomhavenu. více o produktu
4 799 Kč Doporučená maloobchodní cena stanovená výrobcem, za kterou se produkt běžně prodává.
Nejnižší cena, za kterou se produkt nabízel v posledních 30 dnech: 4 319 Kč
4 319 Kč
−10%

Mohlo by se vám líbit

Spoustu zábavných videí najdete na našem Youtube kanálu

Popis produktu

Frosthaven

Frosthaven je kooperativní fantasy hra, která vychází z prostřední a herních principů Gloomhavenu - nejlépe hodnocené deskové hry světa (podle uživatelů serveru Boardgamegeek).

Ještě větší a epičtější pokračování vypráví příběh malé osady Frosthaven daleko na severu, tisíce mil vzdálené od hlavního města, Velkého dubu.

Frosthaven je stolní hra na hrdiny s příběhem ohromujícího rozsahu a nebývalým množstvím komponent, která hráče zabaví na stovky hodin.

Ve hře se ujmete jednoho ze 17 hratelných hrdinů, z nichž každý přináší unikátní herní styl a pokusíte se svými spoluhráči uspět ve větvící se příběhové kampani, točící se okolo nejsevernější výspy civilizace.

Kromě soubojů s nestvůrami budete řešit hádanky, shánět suroviny, vytvářet z nich předměty a také budete rozvíjet samotnou osadu Frosthaven. Střídání zimy a léta je rovněž novým prvkem, s nímž bude potřeba ve hře počítat. 

Vychutnejte si ohromující množství obsahu, větvící se příběh a oceňované herní mechanismy v této epické strategické hře pro hráče od 14 let.

Takže je to jen ještě větší Gloomhaven?
Ano i ne. Frosthaven reaguje na řadu výtek, které hráči vůči Gloomhavenu měli – přináší tak výrazně variabilnější scénáře, ještě více činností, které lze řešit mezi scénáři (budování osady, vytváření předmětů), další výrazná vylepšení nad rámec obří nové kampaně a 17 nových hrdinů. 

Je ke hraní potřeba Gloomhaven?
Není, Frosthaven je samostatně hratelná hra.

Hra Frosthaven obsahuje: 4 knihy se 138 scénáři, 17 hratelných hrdinů se svými komponentami – kartami, figurkami, bloky, žetony… více jak 2500 karet, 64 typů nepřátel, desítky dalších komponent, pravidla v českém jazyce.

Vlastnosti

Kód produktu 16062
EAN 8590228053855
Katalogové číslo QJH
Doba hraní 120
Počet hráčů 1-4
Věk 14+

Balení produktu

Šířka balení 462 mm
Hloubka balení 200 mm
Výška balení 348 mm
Váha balení 10000 g
Recenze (5)

Recenze 5 ×

Hodnocení 1.5

5 x

20 % zákazníků doporučuje

5 hodnocení uživatelů

Máte zkušenost s tímto zbožím?

Napište recenzi a pomozte ostatním s výběrem.

Pravidla recenzí

Napsat recenzi
Zákazník
Jana P.
Neověřená recenze U této recenze autor nepotvrdil, že zboží zakoupil na našem e-shopu.
Na hru si počkáte asi do roku 2030 a to možná.....
  • Posunutí celkově o 8 měsíců a to zatím kam to ještě povede?
Zákazník
Tomáš M.
Neověřená recenze U této recenze autor nepotvrdil, že zboží zakoupil na našem e-shopu.
Další posunutí termínu ....
napřed problém kvůli dopravě že se to skoro nestihlo 3 měsíce, špatný vzorek 4 měsíce ....
  • možná radši žádný termín nedávejte než toto ...
Zákazník
Honza J.
Neověřená recenze U této recenze autor nepotvrdil, že zboží zakoupil na našem e-shopu.

Další posunutí termínu nepředání informací předpatitelům. Nepodání alternativy.

  • Nic.

  • Termín. Nepřipravenost.

Dobrý den, všem zákazníkům s předobjednávkou jsme odesílali e-mail s informací o změně termínu dodání. Vzhledem k tomu, že jste přidal recenzi bez uvedení e-mailu nelze odeslání ověřit. Nerozumím termínu "nepodání alternativy", samozřejmě můžete předobjednávku zrušit, peníze Vám obratem vrátíme. Mějte se fajn, David Mareček, Albi 

Odpověď e-shopu – David Mareček,
Zákazník
David K.
Neověřená recenze U této recenze autor nepotvrdil, že zboží zakoupil na našem e-shopu.

Albi se překovaná.

  • Hru jsem zakoupil v roce 2021 a stáje si nemám. Opět to vypadá na další zpoždění.

Dobrý den, překonáváme se stejně jako někteří naši zákazníci, kteří zvládnou dát hře recenzi pět měsíců před jejím dodáním. Albi spustilo předobjednávky hry v červenci loňského roku, tzn. že není možné, aby byla zakoupena v roce 2021. Pokud nějaký e-shop spustil předobjednávky na vlastní zodpovědnost po oznámení překladu hry, asi by bylo dobré řešit to přímo s ním. Určitě máte možnost předobjednávku stornovat a požádat o vrácení peněz, u nás se tak děje obratem. Děkujeme za recenzi, mějte se fajn, David Mareček, Albi 

Odpověď e-shopu – David Mareček,
Zákazník
Anonymní
Ověřená recenze
z porovnávače zboží Tento produkt autor recenze zakoupil na našem eshopu.
Frosthaven ještě nebyl dodán, až za tři měsíce, ale věřím, že se jedná o slušného následovníka Gloomhavenu.
Diskuze (29)

Diskuze

Máte dotaz k produktu „Frosthaven“?

Napište nám a my vám rádi odpovíme.

Napsat dotaz
Dobrý den všiml jsem si nové recenze od zákazníka, který se zmiňuje o dalším posunu hry nevím zda myslel to jedno posunutí, které už jsme absolvovali a nebo má nějaké informace, že by mělo být další posunutí. Můj dotaz zní zda víte o tom že by se měl datum posunout a nebo se stíhá? Předem děkuji
  • Červenec 2025, to jako vazně?
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, bohužel ano. Při kontrole vzorku jsme odhalili chybějící ikony na některých kartách, takže je musíme vyhodit a nechat vytisknout znovu, což posouvá dodání cca na červenec. Chápeme Vaše rozhořčení a je nám to nesmírně líto, ale taková je bohužel situace. V případě zájmu nabízíme alespoň možnost nahlédnout do pravidel a deníků, které jsme dnes zveřejnili. albi.cz/archiv/?search=Frosthaven S pozdravem, Michaela Štěpánková, Albi

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková, 1 odpověď
      • Dobrý den, tohle asi nemyslíte vážně že. Pokud je problém jen v ikonách na kartách je možnost dostat hru i s touto chybou?? Předem děkuji za odpověď
        Zákazník
        Zákazník, 1 odpověď
        • To bohužel možné není, chybové komponenty se v továrně skartují a nejedná se jen o 1 nebo 2 karty. S pozdravem, Michaela Štěpánková, Albi

          Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
  • Dobrý den všiml jsem si nové recenze od zákazníka, který se zmiňuje o dalším posunu hry nevím zda myslel to jedno posunutí, které už jsme absolvovali a nebo má nějaké informace, že by mělo být další posunutí. Můj dotaz zní zda víte o tom že by se měl datum posunout a nebo se stíhá? Předem děkuji
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, bohužel opravdu ke zpoždění dojde. Při kontrole vzorku jsme odhalili chybějící ikony na některých kartách, takže je musíme vyhodit a nechat vytisknout znovu, což posouvá dodání cca na červenec. Věřte, že nás celá situace nevýslovně mrzí. V případě zájmu nabízíme alespoň možnost nahlédnout do pravidel a deníků, které jsme dnes zveřejnili. albi.cz/archiv/?search=Frosthaven S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková, 1 odpověď
      • Dobrý den, je krásné že jsem se dneska ptal a dneska jste tady posunuli tento termín. Kdybych se nezeptal zajímalo by mě kdy by jste danný termín opravili. Moje otázka je můžete hru předat bez těchto karet a karty pak dodat později?
        Zákazník
        Zákazník, 1 odpověď
        • Dobrý den, to bohužel možné není, je mi líto. Věřte, že posunutí termínu s Vaším dotazem nijak nesouvisí. S pozdravem, Michaela Štěpánková, Albi

          Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
  • Dobrý den, rád bych se zeptal, zda bude hra někdy k dispozici, nebo peníze za předobjednávku všem pouze blokujete a využíváte na něco jiného. Tohle je hodně velká ostuda pro celé Albi a ty lidi co na tom lajdácky pracují by už v Albi dávno být neměli a měli by dostat nakové doporučení, že už je v podstatě nikde nezaměstnají. Po \"první verzi\" kde jste zjistili špatnou češtinu nejste schopni ani odladit tisk \"druhé verze\" a takováto chyba se zjistí až po min. čtyrech měsících od informování o chybné češtině? To nebylo jednodušší nechat dotisknout přelepky, které se mohli distribuovat k předobjednávkám a následně všem dodat správné karty? Hráči, vaši zákazníci, by zajisté takové řešení ocenili mnohem víc, než jen to že se o odložení vydání dozvědí až po náhodném rozkliknutí na eshopu. To vám nestojí ani za to jim poslat tuto skvělou zprávu emailem? Vím ono by to bylo trapné, takovouto informaci posílat 4x do roka. Byl bych velmi rád, kdyby se k tomuto problému vyjádřil ředitel firmy, jelikož není možné aby o takovémto fiasku nevěděl. Děkuji Josef Urbanský
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, Josefe,

       

      objednávku šlo a lze kdykoliv stornovat s tím, že peníze Vám obratem vrátíme. Rozhodnutí bylo a je vždy pouze Vaše. To platí v rámci jakékoliv objednávky i předobjednávky u Albi.

       

      Vynechání vrstvy v rámci tiskového archu se v tiskárnách může přihodit, stejně tak se může přihodit, že si někdo dané chyby nevšimne, zvlášť když kontroluje stovky stránek textu a tisíce karet. Rozsahem je to hra opravdu ojedinělá a mrzí nás to, ale na druhou stranu daný stav věcí nijak nedovedeme změnit.

       

      Určité nepochopení je zde v procesu, jak časově náročný je nejen tisk (odevzdání dat neznamená, že se druhý den v tiskárně rozběhnou stroje), ale i doručení vzorku, dovoz celého nákladu a proclení hry. Aktuálně není ani tak problém v opravě tisku, posunuje se o hodně zejména termín vyzvednutí kontejneru a doprava do Evropy, která trvá několik měsíců. Tisk přelepek by to nevyřešil, protože by reálně stejně posunul odvoz kontejneru.

       

      Všichni předplatitelé dostali oznámení o posunutí termínu e-mailem, ve Vašem případě bohužel hraje roli, že jste se odhlásil z odběru obchodních sdělení (11. 11. 2024 10:40:03). Systém tak má povoleno odesílat pouze transakční e-maily (potvrzení objednávky s obchodními podmínkami, potvrzení o případné platbě, potvrzení o expedici a případné stornování objednávky), ostatní e-maily ze strany e-shopu jsou považovány za obchodní sdělení.

       

      Ředitel firmy je se situací seznámen, tady nevím, co očekáváte, že by napsal, krom již výše zmíněného, že nás to mrzí. Na druhou stranu se asi úplně nezbaví týmu, který na český trh přinesl Scythe, Etherfields, ISS Vanguard, FrostPunk, This War of Mine, Gloomhaven nebo stovky kvalitních rodinných a dětských her včetně dvou Karaků.

       

      V Albi vždy věříme, že nás každá chyba někam posune. Zlepší kontrolní procesy, zařídí méně chyb u dalších her. Je Frosthaven nešťastný projekt? Určitě je, a to nejen z pohledu zákazníka. Pokud tím u Vás zájem u Albi hry končí, je nám to líto. Na druhou stranu Vám přejeme klidnější dny a příjemné hraní klidně i s deskovkami od konkurence.

       

      Mějte se fajn, David Mareček

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková, 1 odpověď
      • Dobrý den, chtěla bych se zeptat proč by to tisk přelepek nevyřešil pokud by jste si dali práci objednali to u firmy v ČR, která by vyrobila jen přelepky, která by jste dodali ke hře vyrobené ze zahraničí? Určitě máte nějaký rozpočet, který už jste možná vypotřebovali na veškeré problémy, které už nastali ale všude píšete a říkáte zákazník na prvním místě ale nevypadá to že by jste řešily nějaké alternativy a spíš volíte nejjednodušší cestu. Předem děkuji za odpověď.
        Zákazník
        Zákazník, 1 odpověď
        • Dobrý den, myslíme si, že ve chvíli, kdy se chyba odhalí ještě před odesláním her, dává větší smysl komponenty vyrobit znovu, přičemž si většina hráčů raději ještě počká, než aby měla karty zohyzděné přelepkami. S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

          Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková, 2 odpověď
          • No podle diskuzí tady to spíše vypadá že by radši měly hru hráči u sebe zohyzděný vlastními přelepkami a počkali si na dotisk než aby čekali jako já 8 měsíců a možná déle na hru. Abych splnila podmínku otázky myslíte si že tuto hru dostaneme ještě letos?
            Zákazník
            Zákazník, 1 odpověď
            • Naštěstí se to tak černě jeví pouze v této diskuzi. V případě diskuze pod oznamovacím příspěvkem na facebookové skupině je více shovívavých reakcí. Na otázku, zda si myslíme, že hru dostanete ještě letos, odpovídám, že v to pevně věříme a doufáme. Věřte nebo ne, my ty odklady neděláme naschvál, abychom si rozhněvali zákazníky. Nepřináší nám to žádnou radost a víme, že tím celý projekt trpí, ale bohužel to tak je. S pozdravem, Michaela Štěpánková, Albi

              Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
          • Myslím si, že přelepky by vyřešili, alespoň pro předplatitele, to nekonečné čekání, místo stálého odsouvání termínu do neznáma. Až by byly vytištěny a dodány opravené kartičky, by je mohlo Albi odeslat jako omluvu všem předplatitelům. Řekněme že by to byl \"bonus\" pro všechny předplatile, kteří by nemuseli čekat až na opravenou verzi, která by byla dostupná v obchodě později. Nemyslím si, že tisk přelepek v ČR, případně některé sousední zemi by vyšel o tolik dráž než tisk a převoz z Číny a hlavně byste tím potěšili všechny co si hru předplatili.
            Zákazník
            Zákazník, 1 odpověď
            • Je potřeba se na celou situaci podívat alespoň trošku z nadhledu. Nikoho to jistě neštve více, než Albi. Já také nejsem nadšený, že se hra znovu posouvá, ale jsou věci, které jednoduše neovlivníte. Pro vaši informaci, úplně stejně je na tom společnost Cephalofair, která Gloomhaven a Frosthaven vyvinula. Aktuálně produkují Gloomhaven 2.0 a část vytištěných komponent vrátili zpět do Číny, protože jejich kvalita nebyla taková, jakou si podle vzorků představovali. A i zde jejich rozhodnutí podporuji, i když i zde to znamená zpoždění v řádu několika měsíců. A jak už tu padlo, kdo nechce čekat, může si nechat vrátit peníze.
              BTW: doufám, že Gloomhaven 2.0 se dočká i české verze, je to dost jiná hra, než původní verze. Zdraví Ondřej
              Zákazník
              Zákazník,
  • Dobrý den,

    Je jasné, že posunutí termínu nikoho nepotěší. Na druhou stranu si rád počkám na kvalitní produkt. Jsem rád, že jsou k dispozici pravidla ke stažení, takže si vše mohu předem nastudovat. Stejně ještě čekám na miniatury ke hře, které lze objednat u výrobce. Tam si zase lidé stěžují, že už mají hru dohranou a figurky mohly dorazit dříve.

    Jde o rozsáhlou hru, kterou hodlám hrát několik let, takže čas zatím vyplním přípravou, barvením figurek a třeba i jinými hrami. Proč nejsem rozhořčený jako ostatní? Zaprvé čekám teprve od září loňského roku a zadruhé bych opravdu nerad, aby vás negativní reakce odradily od dalších překladů podobně rozsáhlých her – mimo jiné i ze světa Gloomhaven. Firma Cephalofair vydává skvělé a promyšlené hry a doufám, že jich ALBI v češtině představí co nejvíce.

    Na závěr bych rád využil tuto sekci pro dotaz: Plánujete ke hře dodávat i nějaké doplňky? Například zmíněné miniatury, organizéry ke hře (insert) nebo třeba namluvené scénáře v českém jazyce s úžasnou hudbou a hereckými výkony, podobně jako tomu je v angličtině? Nabízí se také herní podložky či plastové organizéry pro každého hráče. Možností, jak vylepšit herní zážitek, je opravdu mnoho.

    Děkuji.
    Zákazník
    Karel Doležal, 1 odpověď
    • Dobrý den, moc děkujeme za podporu. :-) Aktuálně něco s Cephalofairem řešíme, ale namluvené scénáře to určitě nebudou. S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
  • Dobrý den, bude zase nějaká kompenzace když mi hru doručíte s posunem 8 měsíců? Teda když budu brát toto datum za konečné? Předem děkuji
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, další kompenzaci už nechystáme - i ta původní je v deskoherním průmyslu unikátní krok. Pokud je na Vás další posun termínu už příliš, připomínám, že máte právo svou objednávku zrušit a my Vám vrátíme peníze. S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková, 1 odpověď
      • Dobrý den, chci se zeptat, zda nyní vzniká nárok na původní kompenzaci i zákazníkům, kteří v době minulého posunutí termínu ještě neměli hru předobjednanou, takže jim nárok na kompenzaci nevznikl, ale nyní již předobjednáno mají a také trpí posunem termínu, protože počítali s hrou v březnu?
        Díky.
        Zákazník
        Zákazník, 1 odpověď
        • Dobrý den, to nevzniká, je mi líto. Pokud je pro Vás posun nepřijatelný, nabízíme možnost zrušení objednávky a vrácení peněz. S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

          Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
  • Dobrý den,jaký je důvod dalšího odkladu vydání,je tento dklad konečný?
    Jaké kompenzace plánujete pro předplatitele.
    Děkuji za odpověď.
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, jak se psalo výše v diskuzi - při kontrole vzorku jsme odhalili chybějící ikony na některých kartách, takže je musíme vyhodit a nechat vytisknout znovu. Pevně věříme, že se jedná o poslední odklad, ale samozřejmě nemůžeme nic slíbit, dokud nebudeme mít kompletní hru na skladě připravenou k expedici. Další kompenzaci už nechystáme. S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
  • Dobrý den,
    ráda bych si hru předobjednala bohužel to momentálně na vašem eshopu není možné, budete opět spouštět předprodej? Budou opět jako dárek znovunalepovací samolepky?
    Děkuji za odpověď.
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, vzhledem k nepříjemnostem vzniklým z posouvání termínu dodání, jsme se rozhodli možnost předobjednání Frosthavenu vypnout a již neobnovovat. Pokud nechcete naskladnění zmeškat, doporučujeme u produktu zapnout funkci Hlídacího psa, která Vás při naskladnění hry upozorní e-mailem. Samolepky jako dárek k objednávce hry budou, ale pouze do rozdání zásob. S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi
      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
  • Tak to je už je naprosto k smíchu...nechápu, že máte drzost to stále odsouvat. Jen pro představu, hru jsem předobjednával na Planetaher.cz v roce 2021 s tím, že bude vydána v roce 2022. Máme únor 2025 a stále nic, nehledě na to, že jsem hru předobjednával za cca 3 300 Kč, nyní je cena okolo 4 300 Kč. Nehodlám platit o 1 000 korun víc jen proto, že je Albi naprosto neschopné doručit na svých slibech.
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, Albi oficiálně spustilo předobjednávky na hru Frosthaven v létě 2024 a to za cenu 4 319 Kč. To, že se náš velkoobchodní odběratel rozhodl spustit své předobjednávky dřív a za jinou cenu je nám líto, ale nemá to s námi nic společného, tak se se svou stížností prosím obraťte na něj. S pozdravem, Michaela Štěpánková, Albi

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková,
  • Dobrý den, chtěl jsem si minulý týden od Vás předobjednat Frosthaven. Bohužel k mému překvapení už tuto možnost nenabízíte. Bude možné si tuto hru ještě předobjednat? Děkuji
    Zákazník
    Zákazník, 1 odpověď
    • Dobrý den, vzhledem k nepříjemnostem vzniklým z posouvání termínu dodání, jsme se rozhodli možnost předobjednání Frosthavenu vypnout a již neobnovovat. Hra tak půjde zakoupit až po jejím fyzickém naskladnění. Pokud nechcete naskladnění zmeškat, doporučujeme u produktu zapnout funkci Hlídacího psa, která Vás při naskladnění hry upozorní e-mailem. S pozdravem a přáním pěkného dne, Michaela Štěpánková, Albi

      Odpověď e-shopu - Michaela Štěpánková, 1 odpověď
      • Dobrý den, to je škoda, také jsem se hru plánoval předobjednat. S pozdravem Petr Dvořák
        Zákazník
        Petr Dvořák,
Dobrý den všiml jsem si nové recenze od zákazníka, který se zmiňuje o dalším posunu hry nevím zda myslel to jedno posunutí, které už jsme absolvovali a nebo má nějaké informace, že by mělo být další posunutí. Můj dotaz zní zda víte o tom že by se měl datum posunout a nebo se stíhá? Předem děkuji
Frosthaven
4 799 Kč Doporučená maloobchodní cena stanovená výrobcem, za kterou se produkt běžně prodává.
Nejnižší cena, za kterou se produkt nabízel v posledních 30 dnech: 4 319 Kč
4 319 Kč −10%
Nahoru